onsdag den 22. juni 2011

Sommervandretur.

Jeg har besluttet mig for, at hvis der er nogen, der gider lige fodre kattene, snakke lidt med dem, tømme postkassen osv, så vil jeg drage et smut gennem Jylland og til Odense. Det bliver med mine hunde.
Jeg regner med at tage billeder på turen og så lave et album på picasa over turen. Det bliver godt.

Men en pakkeliste, det skal jeg have.

Mad:
Tørret frugt.
Müslibar.
Brød.
Syltetøj.
Hundefoder.

Og så køber jeg resten på turen, hvad jeg nu får brug for. Men det bliver vist en tur uden varm mad, tror jeg.

Ting i tasken:
Telt.
Dyne.
Pude.
1 nederdel, 1 par leggings, 1 par bukser, 1 par shorts, toppe, undertøj, vaskeklude, strømper.
1 par sandaler.
1 par støvler.
Plaster, tandpasta, tandbørste, deodorant, hårbørste, shampoo, balsam, creme.
Briller.
Myggenet.
Lommelygte.
Vandskål.
Flasker med vand.
Kamera.
Oplader til kamera.
Oplader til telefon.

Hmm... Mangler jeg noget?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar