fredag den 25. februar 2011

Fredag

Jeg længes mod dig.
Hele ugen sidder jeg og sukker efter dig.
Du føles helt magisk.
Fredag, du er ganske enkelt speciel.

Der er noget specielt over fredag - måske er det tanken om, at en hel weekenden der byder på ingenting bare ligger og venter på, at jeg dykker ned i den og bare... daser, nyder livet.
Var jeg på fredags-mode hver dag, ville lejligheden altid være skinnende ren og humøret ville altid være i top! Men fredags-mode hører fredagen til.

Der har spredt sig en duft [Stank] af ovn-tørret lever i min lejlighed - det er fantastisk som hapsere til hundene, når de har været lydige, vel at mærke.
Dog skulle leverlugten gerne snart erstattes af kartoffelsuppen, som simrer på komfuret.

Hmn, har snart været single i et par uger... Jeg savner ham ikke og jeg er ikke ked af det. Faktisk nyder jeg det.

Hmn, rengøring og oprydning! Her kommer jeg!

...Det ville være SÅ meget bedre, hvis jeg havde en kappe og en temasang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar