søndag den 27. februar 2011

Sko, sko, sko!

Jeg har en forkærlighed for sko - heldigvis(!!!) er mit shoppegen så godt som ikke eksisterende. Jeg har netop brugt et par timer på og har samlet de sko, jeg gerne vil eje i en indkøbskurv... 29 par sko - 22.501.- Damn det er godt, jeg er et fornuftigt menneske (det meste af tiden).

De sko jeg falder for, skal helst være specielle.






Det her er bare et lille udvalg af det fodtøj, jeg gerne vil eje. Hvordan kan man IKKE elske dem!?
Desværre (Heldigvis!) kan jeg ikke gå i høje hæle... Så... jeg fantaserer mig bare til, hvor lækker jeg ville blive i et par stiletter!








Især et par Manolo Blahnik!

Er lidt forelsket i det par her...
















Hmn... Det må være nok om mine sko-fantasier... For nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar