tirsdag den 16. oktober 2012

Efterårsliv.

Jeg har netop afsluttet mit første studieprodukt og havde lidt håbet på, efterårsferien ville byde på bare lidt godt vejr. Det lå nærmest som et løfte, torsdag og fredag før ferien, at det ville blive godt vejr. Bum, lørdag stod det ned og jeg fejrede min fødselsdag hos svigerfamilien, på Mors, i øsende regnvejr. Men hyggeligt var det.

Livet går sin stille gang hos os. Christoffer og jeg er stadig sammen, vi bor stadig lidt småt med larmende ovenboer og og vi drømmer stadig om hus med have. Jeg er begyndt at drømme om børn.

Men det må vente.

Først skal jeg udredes. Jeg har haft nogle forstyrrelser for snart et år siden, følesansen, synssansen og sådan, over nogle måneder. Kom til en MR scanning. Resultatet var let bekymrende, måske sclerose, så nu skal jeg på et privathospital og udredes. Har jeg eller har jeg ikke.

Sclerose er ikke jordens undergang. Og hvis jeg har det, kan jeg hverken gøre fra eller til overfor det. Det er noget, man bare lever med.

Men udover det, så går livet sin vante gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar