søndag den 11. april 2010

April, April, April

April, sikken måned
Træerne springer
Solen kommer
Dagene bliver længere
Tristheden kortere

Jeg plejer at elske April. Anemonerne kommer frem og liger små stjerner på et grønt tæppe. Det begynder at blive lunt og man kan mærke forårsfornemmelserne.
Hvad jeg ellers kan mærke, er min pengepung. Lige PT har jeg 28 kroner på kontoen og en 10'er i lommen. Så min elskede April bliver en kedelig måned.

April, misforstå mig ikke
Du er en af de dejligste 12
Men jeg håber, du er ovre snart.

Hvor jeg dog hader at være på røven. Men der kommer da noget godt ud af det - jeg får brugt min kreativitet til at finde ud af, hvor mange måder man kan lave ris på. I går var det ris med reven hvidløg. I dag bliver det sikkert bare ris... Imorgen kan det blive ris med frisk mynte... Nu ingen grund til at sidde der bag skærmen og blive misundelig på min luksusmenu!

April, April du føles for lang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar