onsdag den 7. april 2010

Forårsforelskelse og ting.

Jeg tøsefnidrer og rødmer, det hele er så sødt og så lyserødt.
Jeg er gået hen og blevet ramt af en lille, fed engel, der ikke har våbentilladelse - men alligevel skyder på må og få.

Jeg er blevet ramt, ret uventet. Og for første gang i lang lang tid, måske et år, er det ikke noget, der bare forsvinder efter en uge. Jeg er glad. Det er dejligt.

For første gang i jeg ved ikke hvor længe, lader det til, der faktisk er ved at være styr på det hele. Jeg føler mig stadig som en fiasko, til tider, men det er menneskeligt.

Jeg var i hypnose i dag - og vi kom frem til, at jeg skal udtrykke mig - nok med at male. Bare så alt det jeg har, kommer ud. Måske det bliver uploadet, når det er færdigt. Hvis det bliver færdigt.

Jeg er begyndt at købe roser og planter, til min altan. Jeg vil, for en gangs skyld, have en flot, frodig og blomstrende altan. Lyserøde roser, lilla roser, lyserøde liljer, en frøblanding med flotte blomster... Alt sammen til krukker og kasser.

Jeg vil snart tatoveres igen - skal bare spare sammen... Måske det bliver til, hvis jeg får det feriejob, jeg har søgt. Og så kan jeg få mine blomster bag øret. Eller måske mine roser op ad benet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar